Tak jak stále stoupá cena kryptoměn, zastoupených tou nejznámější, bitcoinem, roste i výskyt kryptoměn ve veřejném prostoru. Mnoho lidí považuje kryptoměny za skvělou možnost dlouhodobé investice, neboť nevěří státním měnám, kdy banky více a více zvyšují počet peněz v oběhu. V médiích se tedy stále více objevují reklamy na kryptoměny, ovšem ne vždy se setkají s pochopením regulačních orgánů.
Jednou takovou událostí je situace ve Velké Británii. Tamní Úřad pro reklamní standardy (ASA) zakázal reklamu kryptoměnové směnárny Coinfloor, kterou označil jako společensky nezodpovědnou. Podle vyjádření orgánu 3. prosince 2020 představil Northamptonshire Telegraph starší ženu, která vyzvala veřejnost, aby pomocí Coinfloor pomohla vybudovat portfolio úspor v bitcoinech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tle