Česká pošta podporu festivalu leseb, gayů, bisexuálů, translidí a dalších sexuálních menšin (LGBT+) oznámila kromě jejího webu i skrze své sociální sítě. „Česká pošta je hrdá na to, že může být strategickým partnerem festivalu Prague Pride, jehož letošním tématem je coming out. Festival se v Praze uskuteční v týdnu od 2. do 8. srpna,“ oznámil státní podnik. Zdali dojde i na přímou finanční podporu festivalu, a případně v jaké výši, zatím od firmy, jejíž náklady jsou významnými částkami hrazeny ze státního rozpočtu, nezaznělo.
Kromě účastníků akce se Česká pošta rozhodla potěšit i své zákazníky, připravila si pro ně hned několik poštovních služeb s duhovou tematikou. „Své přesvědčení, že nezáleží na tom, jaký kdo je, ale všichni jsme si rovni, při té příležitosti pošta podpoří například duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice On-line či limitovanou edicí duhového balíku,“ jásá hlavní český provozovatel poštovních služeb.
Kromě toho, že se nyní budete setkávat s barvami duhy na pobočkách pošty i jejích sociálních sítích, rovněž vám mohou na největších poštách do barev duhy zabalit i vaši zásilku. „Duhový balík bude během Prague Pride k dispozici na 400 největších poštách a klienti jej získají při nákupu jiných kartonových obalů. Na vybraných akcích festivalu bude balík rovněž k dispozici,“ informuje pošta dále.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak