Komerční média sledují především divácký úspěch, takže do vysílání jsou věci málem nehotové. Hlavně, aby utrhla nějakou tu sledovanost. Neplatí to sice u všech projektů, ale u celé řady ano.
Veřejnoprávní média fungují jinak. Smoljak by uvítal, kdyby se pověstné vysílací rady dostaly z područí politiků, což se prozatím nepodařilo. „Poslanci si odmítli tuhle hračku nechat vzít,“ posteskl si Smoljak.
Domnívá se, že máme nejlepší a nejkvalitnější média veřejné služby ve střední Evropě. „Abych byl přesný, ze všech zemí Visegrádu. Zvlášť o České televizi to platí nepochybně, protože kdykoliv sem přijedou novináři ze Slovenska, Polska nebo Maďarska, tak říkají: ‚Vy máte bezvadnou televizi, co my bychom za to dali, kdybychom na tom byli podobně jako vy‘. A já to taky tak vnímám, že to je hodnota, kterou se musíme snažit, abychom si ji nenechali vzít,“ prohlásil Smoljak.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp