Předmětem smlouvy, kterou studovaly ParlamentníListy.cz, byla povinnost zhotovitele provést „výzkum postojů a zvyklostí uživatelů Radia Wave a výzkum toho, které platformy a zařízení uživatelé Radia Wave používají pro konzumaci obsahu Radia Wave“.
Za agenturu Median podepsal smlouvu její jednatel Přemysl Čech, za Český rozhlas Josef Havel ze sekretariátu generálního ředitele Zavorala. Průzkum na vzorku 150 lidí byl realizován v prosinci loňského roku metodou CAWI – tedy online. Cílovou skupinou tohoto jistě zásadního měření za více než 50 tisíc korun byli následující lidé: Mělo jít o osoby, které v posledních třech týdnech minimálně třikrát konzumovaly obsah Radia Wave. Tím je na mysli poslech, ale také čtení článků na sociální síti Facebook nebo na webu této stanice.
Celková cena včetně DPH činila 61 105 korun. A důvody této pozoruhodné činnosti? „Cílem výzkumu je vytvořit podklad pro další vysílání ČRo Radio Wave.“
Ptáme se za desítky tisíc:
-
Zjistit, jaké platformy (web Radia Wave, DAB rádio, set top box, mobilní aplikace, podcast, Facebook atd.) a zařízení (mobil, PC, tablet, digitální radiopřijímač) používají uživatelé Radia Wave pro konzumaci obsahu vytvořeného Radiem Wave
-
Zjistit, jakým způsobem uživatelé obsah Radia Wave konzumují (čtení, poslech, videa)
-
Zjistit, který typ vysílání Radia Wave posluchači poslouchají (proudové vysílání, nabídka večerních pořadů)
-
Zjistit názory posluchačů Radia Wave na způsob moderování Radia Wave
-
Zjistit názory konzumentů Radia Wave na obsah, který Radio Wave produkuje
-
Názory uživatelů Radia Wave na to, že stanice nevysílá na vlastní frekvenci
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan