"Světové výzkumy uvádějí, že 20 až 25 procent dětí by dokázalo vyniknout, kdyby mělo adekvátní podmínky," řekla České televizi předsedkyně společnosti Talent a nadání Eva Vondráková.
Nejde přitom jen o dětské talenty ve vědě, ale také o děti nadané v oblasti umění. V českých školách ale není čas na to věnovat se individuálnímu rozvíjení talentů. Ve většině tříd nemají k dispozici asistenta pedagoga a jediný kantor se navíc musí věnovat i žákům s poruchami učení.
Právě u dětí s poruchami učení se talent běžně přehlíží, protože je u nich zpravidla zastíněn dyslexií, dysgrafií apod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par