Horký následně vybral nenávistné komentáře, které na adresu Lidlu lidé zaslali. „Proč máte na reklamním letáku černocha? Víte, že tím štvete hodně lidí, kteří ty darmožrouty nemohou ani cítit a bojí se jich? Jestliže propagujete zboží v Česku a pro Čechy, odstraňte ty multikulti píčoviny. Zatím ještě platí, že jsme tady doma,“ uvedla například Miroslava Kapalová s tím, že touto reklamou si podle ní Lidl odradí řadu zákazníků.
„Odkud ví Miroslava Kapalová, že černoši jsou ‚darmožrouti a paraziti‘? Miroslava Kapalová – a mnoho dalších českých občanů – naplnila skutkovou podstatu trestného činu vyvolávání nenávisti proti etnické skupině, za což je v ČR trest tří let nepodmíněně. Kdy bude proti ní zahájeno trestní stíhání?“ ptá se v této souvislosti na serveru Britské listy Jan Čulík.
Původní text ZDE.
Kapalová však nebyla sama, komu černoch na letáku vadil. „Jsem docela zhnusena. Nejenže se nám média snaží podsouvat multikulti, která nefunguje a je to řízená genocida bílé rasy, ještě vy dáte do letáku černocha,“ konstatuje nesouhlasně Martina Toce. „Evropa je bílá, Afrika je černá, Asie je žlutá, tak je to odjakživa,“ poznamenala Toce.
„Nemyslíte, že jste trochu přestřelili? Od letáku v České republice čekám typicky české modely, a ne multikulturní dovoz,“ napsal Vítězslav Novák. „Tak s tímhle jděte, víte kam. Stejně jako s chemtrails,“ napsal David Loub.
„Jako by nestačilo, že na Nově mají Korantenga, ještě budeme cpát černochy na plakáty a letáky,“ rozlítil se také Luboš Krňávek. Reakcí na reklamní leták je od dnešního rána opět přehršel.
Ne všechny však černoch na letáku rozlítil. Jsou i tací, kteří se Lidlu zastali. „Chci si na vás stěžovat. Podle mého názoru máte málo černochů, muslimů, Indů, Aztéků a mimozemšťanů na svých letácích. Zkuste se třeba inspirovat u Alzy. PS: Příště si k vám zajdu nakoupit. Moc jste mě dnes potěšili!“ poznamenal Jan Kosař.
Jana Kozáková pak dodala: Rasistovi nevysvětlíš, že je to člověk, který neumí využít kapacitu svého mozku natolik, aby chápal, že rasismus je špatný. Bohužel v dnešní době lidi více rozčílí černoch v letáku jak rasista v čele nejmocnějšího státu,“ uvedla.
Své k celé kauze pak sdělil také cestovatel Dan Přibáň. „Lidl šíří černochy a ještě k tomu chemtrails. A zlé elity se těmto slušným prostým obyčejným lidem smějí,“ uvedl.
A samozřejmě, že se našli i vtipálci, kteří leták přetvořili na tzv. českou verzi – s hradním mluvčím Jiřím Ovčáčkem.
Pro Lidl to rozhodně není první problém. V loňském roce dostal od Státní zemědělské a potravinářské inspekce pokutu za to, že v rámci kampaně pravá česká zabijačka prodával pokrmy vyrobené v Německu.
Nejde také ani o první kauzu ohledně barvy pleti osob na letácích. V minulém roce si německá skupina Pegida stěžovala na to, že na obalech od Kinder čokolád došlo k nahrazení blonďatého chlapce chlapci z etnických menšin. Až později si stoupenci této skupiny uvědomili, že jde o potomky jejich fotbalových reprezentantů.
Původní text ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef