Před koncem září chce vládě předložit varianty fungování mýtného systému po skončení smlouvy se současným provozovatelem, firmou Kapsch. Současný systém mýtného neplní ani jednu z původně požadovaných funkcí, uvedl Žák.
Největší personální smršť zatím v dopravním resortu zažily České dráhy, kde byl kompletně obměněn management i dozorující orgány. Podle ministra za změnami stojí snaha obsadit tyto pozice odborníky na železniční problematiku. "To je to, co jsem slíbil, že budu dělat do poslední vteřiny. To znamená, že kde to půjde a budu mít příležitost prosadit místo trafikanta odborníka, tam to budu dělat," řekl Žák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: lze, čtk