„Jako otec dvou náctiletých děvčat jsem extrémně znepokojen tímto typem reklamy, který ponižuje lidi, především ženy, a nutí je stydět se za svá těla. Je na čase tomu učinit přítrž,“ řekl Khan a dodal, že by se nikdo neměl cítit být pod tlakem kvůli nerealistickým očekáváním, pokud cestuje městskou hromadnou dopravou.
Jednou z kontroverzních reklam, kterých se Khanovo rozhodnutí týká, je i reklama na e-shop Protein World, která zobrazuje štíhlou dívku v bikinách s textem „Je vaše tělo připraveno na pláž?“ a odkazem na přípravky podporující hubnutí a náhražky stravy.
Khan chce, aby londýnský dopravní podnik (TfL) založil pracovní skupinu, která by měla kontrolovat reklamu v MHD.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: spa