Předvolební boj se už naplno rozbujel i na internetových sociálních sítích. Neúspěšnější stranou je zde zatím TOP 09 - ta má nyní na internetu 70 tisíc fanoušků - s výrazným odstupem následuje ODS, která má na sítích 28 tisíc věrných. Třetí je zatím uskupení ANO miliardáře Andreje Babiše. Informoval o tom server Novinky.cz.
„Hnutí ANO podnikatele Andreje Babiše, které ještě před měsícem mělo jen několik tisíc příznivců na Facebooku, jich ale už včera mělo přes 14 500,“ píše dnešní Právo. Pozadu podle deníku nezůstává ani Strana práv občanů – zemanovci – ti mají 8900 příznivců - a Úsvit přímé demokracie senátora Tomia Okamury s 8400 fanoušky.
Jen ČSSD s KSČM prý pokulhávají. Obě strany totiž mají na internetu výrazně méně fanoušků. ČSSD jen 9100 fanoušků a komunisté pak 3300. Jenže tyto strany se opírají spíše o voliče dříve narozené.
Je to bublina a hloupost novinářů...
Může se ale odrazit popularita politiků a jejich stran na sociálních sítích nějak výrazně na volebním výsledku? Mediální odborníci Daniel Köppl a Jiří Mikeš na to vrtí hlavami. Podle nich je zvláště Facebook v tomto hodně přeceňován.
„Je to mediální bublina a hloupost novinářů,“ reagoval k článku Práva Daniel Köppl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Böhmová