"Hyeny na Facebooku už jedou na plný plyn. Kombinace slov Václav Havel a RIP (anglicky Odpočívej v pokoji - pozn. redakce) je dostatečným důvodem ke snaze získat co nejvíce fanoušků," konstatoval internetový publicista Daniel Dočekal. Fanouškům lze totiž následně posílat obchodní sdělení, Havlovo úmrtí tak může některým z podnikavců přinést zisk.
Jen dvě hodiny po zveřejnění zprávy o smrti Václava Havla se podobných skupin na Facebooku objevilo kolem stovky. Jiná velmi známá sociální síť - Twitter - hlásí Havla jako jedno z nejvýznamějších klíčových slov sobotního dne.
"K tomu je nutné dodat, že na rozdíl od záplavy stránek na Facebooku je toto daleko zajímavější," podotkl Dočekal. "Dostat se do celosvětových Trending Topics je skoro nemožné a řada různých pokusů mezi českými uživateli Twitteru se nepovedla." Havel toto smutné prvenství získal v den své smrti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par