Fialova vláda plánuje po celý letošní rok vést velkou komunikační kampaň. Smlouva o dodání mediálního prostoru se v Registru smluv objevila den před silvestrem.
Celoroční kampaň v ceně 34,3 milionů korun včetně DPH má zajistit „propagaci svobody, demokracie a spojeneckých vazeb“. Úřad vlády ale ujišťuje, že s předvolební kampaní koalice SPOLU, i když ta se také zaměřuje na zahraničněpolitická a „civilizační“ témata, nebude mít nic společného.
Oficiálně má jít o pokračování kampaně „Česko informuje“, kterou vláda vede od poloviny roku 2023. Kampaň měla podle Strakovy akademie původně za cíl „přinášet informace o novinkách, změnách či úpravách zákonů či norem, které mají vliv na každodenní život občanů České republiky“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo