„Postupující demence Babišových manažerů vyprodukovala to nejobludnější marketingové zvěrstvo, jaké jsem kdy na českém trhu viděl. Konzumenti mají podle marketérů Kosteleckých uzenin skládat oslavné ódy na párky,“ povšiml si nedávno komentátor Reflexu Jiří X. Doležal.
Podnik skutečně na svých webových stránkách avizuje, že nabízí deset tisíc korun tomu, kdo daný týden nejkreativněji zpracuje básničku o uzeninách z Kostelce. Podmínkou je koupě jejich uzeniny, v obsahu básničky se musí objevit slova: poctivý, párek a Kostelec.
Výzvu Babišova podniku nakonec vyslyšel i komentátor Reflexu, který svým výtvorem ale marketingové oddělení Kosteleckých uzenin zajisté nepotěší. Uzeniny totiž posměšně označuje za stejně poctivé, jako je sám jejich majitel Andrej Babiš. „Koupím párek jako dárek, poctivý ze separátu, nebojí se reparátu. On pochází z Kostelce, chutnal by i veverce, poctivý je jako Babiš, tak nás ho už Bože zbavíš,“ zarecitoval si Doležal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš