„Postupující demence Babišových manažerů vyprodukovala to nejobludnější marketingové zvěrstvo, jaké jsem kdy na českém trhu viděl. Konzumenti mají podle marketérů Kosteleckých uzenin skládat oslavné ódy na párky,“ povšiml si nedávno komentátor Reflexu Jiří X. Doležal.
Podnik skutečně na svých webových stránkách avizuje, že nabízí deset tisíc korun tomu, kdo daný týden nejkreativněji zpracuje básničku o uzeninách z Kostelce. Podmínkou je koupě jejich uzeniny, v obsahu básničky se musí objevit slova: poctivý, párek a Kostelec.
Výzvu Babišova podniku nakonec vyslyšel i komentátor Reflexu, který svým výtvorem ale marketingové oddělení Kosteleckých uzenin zajisté nepotěší. Uzeniny totiž posměšně označuje za stejně poctivé, jako je sám jejich majitel Andrej Babiš. „Koupím párek jako dárek, poctivý ze separátu, nebojí se reparátu. On pochází z Kostelce, chutnal by i veverce, poctivý je jako Babiš, tak nás ho už Bože zbavíš,“ zarecitoval si Doležal.
Nejnovější marketingový tah podniku z Babišova holdingu paroduje také kreativní producent České televize Tomáš Baldýnský. Na svém facebookovém profilu ve čtvrtek oznámil, že světlo světa spatřila útlá básnická sbírka „A vlci vyli divnou věc: Poctivý, párek, Kostelec“, v níž se objeví pestrá paleta poezie o kosteleckých párcích a Andreji Babišovi.
Ukázky veršů přinesl na svém webu Reflex. „Strč si párek do Kostelce poctivě až po okraj — až zas budeš jako blbec hledat ňákej jinotaj,“ nebere si servítky Lukáš Chalupníček. Řitních variací se objeví ve sbírce více. „Seděl na státním pokladu a v udavačské prdelce měl vstrčený až dozadu poctivý párek z Kostelce,“ sepsal nejmenovaný autor. Poetický byl i Petr Macura: „Poctivý párek z Kostelce musel snad pánbůh stvořiti, hodí se k večeři výtečné případně nacpat do řiti.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš