Mediální analytik Jiří Bystřický si myslí, že navzdory četnosti povodní v poslední době naši politici stále úplně přesně nevědí, jak v těchto krizových situacích postupovat. Celkem dobře podle něj ale zapůsobil premiér Petr Nečas.
„Skutečně působil jako záchranář, což lidé od politiků očekávají. U něj to navíc bylo umocněné tím, že je o něm všeobecně známo, jak moc nerad dělá taková dramatická gesta. Ale tady skutečně působil dojmem, že proti těm povodním mobilizuje,“ říká pro ParlamentníListy.cz Bystřický s tím, že takový mediální obraz premiérovi nepochybně pomůže.
Zcela rozdílně se na premiérovu záchranářskou misi v modré větrovce dívá politolog Lukáš Jelínek. „Mě fascinovalo, že ať Petr Nečas v tomto týdnu udělal cokoliv, tak u toho byly televizní kamery. A proto si myslím, že to byl především marketingový záměr, který mu poradil někdo z jeho poradců, že to vypadá hezky, když někam přijede zachraňovat,“ říká Jelínek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo