Pokud by Češi měli věrnostní kartu do každého obchodu, který ji u nás má, pak by museli nosit minimálně troje peněženky a i přestože se v posledních letech s nástupem chytrých telefonů podařilo jejich množství omezit díky možnosti mít tyto karty v elektronické podobě, jde stále o něco, bez čehož by se mnozí rádi obešli.
Někteří kvůli časové úspoře a jednoduchosti nakupování či neochotě sdílet své osobní údaje s prodejci, bez kterých se zřízení věrnostní karty ve většině případů neobejde, raději oželí možnost „věrnostních výhod“ a nakupují za ceny pro běžné „nezvýhodněné“ zákazníky a i tak v mnoha řetězcích musejí nadále strpět u pokladen minimálně otravnou otázku, zdali „nechtějí kartičku?“
Pokud i tak odolají a jdou nakoupit bez slevové karty – či si ji zapomenou doma a nemají ji nahranou v elektronické podobě ve svém mobilním zařízení – čeká je v některých supermarketech dosti nemilé překvapení v podobě značně vyšších cen. Část českých supermarketů totiž na zákaznících, kteří nemají jejich věrnostní kartu, značně vydělává a stejné zboží jim prodají i o více než polovinu dráž nežli těm „s kartičkou“.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas