ODS v oznámení o zahájení kampaně poukázala na to, že je nejstarší českou pravicovou stranou. Komunikace s voliči bude probíhat pomocí tradičních médií, ale i na webu a sociálních sítích, zejména na Twitteru.
I my se musíme měnit. Důkazem jsou kandidátky a komunikace přes Twitter
„I konzervativní strana se musí měnit – důkazem je nejen podoba našich kandidátek, ale také nový styl komunikace,“ prohlásil Martin Kuba, úřadující předseda strany. Dodal, že ODS přistupuje ke kampani s pokorou, ale také s důvěrou ve vlastní síly a tradici.
Podle serveru iDnes.cz se v pátek začaly vylepovat billboardy strany. Na modrém pozadí je slogan v podobě tweetu: „Volím pravici."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe