Uzavírka Barrandovského mostu nebude úplná, půjde jen o částečné uzavírky a snížení počtu jízdních pruhů – i to ale s dopravou značně zamává a vytvoří kolony. „Musím přiznat, že je to velké pražské téma, velké téma plynulosti dopravy v hlavním městě. Jako BESIP nás primárně zajímá zdraví a životy na silnicích. Plynulost dopravy má samozřejmě vliv na řidiče i na tu bezpečnost,“ upozorňuje Neřold.
Jak dobře je oprava mostu naplánovaná a koordinovaná? „Systém objízdných tras a toho, jak v Praze bude po čas oprav Barrandovského mostu, je v kompetenci Magistrátu hlavního města Prahy. Je tam úzká součinnost s Ředitelstvím silnic a dálnic, samozřejmě je informováno i Ministerstvo dopravy, které vychází vstříc posílením vlakových spojů, otevřely se sjezdy, které nejsou běžně používány. Myslím, že se udělalo, co se udělat mohlo,“ míní Neřold.
„Samozřejmě k tomu celku je třeba říct, že je to nejvytíženější dopravní tepna v zemi. Čili tam neexistuje ideální řešení. Je zcela logické, že když k opravě dochází, že to způsobí komplikace a tím i, řekněme, větší rizika na bezpečnost,“ očekává Neřold.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.