Orgán: Lžou o České republice. Ve věci Romů

09.03.2016 9:22 | Zprávy

Deník Právo přináší nelichotivé hodnocení zprávy organizace Amnesty International (AI), která se týkala údajné diskriminace romských dětí v českém školství. Podle Obvodního státního zastupitelství na Praze 1 dokument obsahuje nepravdivé, překroucené a dehonestující informace.

Orgán: Lžou o České republice. Ve věci Romů
Foto: Daniela Černá
Popisek: Romské protesty v Ostravě

Státní zastupitelství zprávu o etnické diskriminaci romských dětí zkoumalo na základě podnětu od vedoucího odboru školství a evropských fondů radnice Prahy 9 Martina Odehnala. 

„Lze přisvědčit tvrzení, že zpráva evidentně obsahuje nepravdivé, překroucené a dehonestující informace, které jsou předkládány jako objektivně zjištěná fakta,“ napsala státní zástupkyně Zdeňka Galková v reakci na zprávu AI. Podle ní může jít o neopodstatněnou a neomalenou kritiku činnosti státních institucí a jejich zaměstnanců. „Potažmo nespravedlivé ‚nálepkování‘ občanů České republiky, kteří nepatří do komunity Romů,“ dodala.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Ing. Jaroslav Chalupský byl položen dotaz

Stát

Pane senátore, vy tvrdíte, že se stát chová k soukromému sektoru jako otrokář. Souhlasíte se mnou i v tom, že tato vláda nechává na holičkách úplně všechny? Od zaměstnanců až po živnostníky? Vždyť co pro ně udělala dobrého. Nic. Lidé jen chudnou a pracovní život jim tato vláda jen komplikuje - např....

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Přišel Fiala, vyletěly potraty. Propad porodnosti po vakcíně. Sněmovna se otřásala

20:37 Přišel Fiala, vyletěly potraty. Propad porodnosti po vakcíně. Sněmovna se otřásala

Premiér Fiala se na podzim smál, když poslanec Vladimír Zlínský vznesl interpelaci, zda vláda nějak …