Deník oslovil například politickou konzultantku Alžbětu Královou. Ta je přesvědčená, že ačkoliv Horáček stále dodržuje odstup od zřetelných politických stanovisek, na Staroměstském náměstí vstoupil do předvolební kampaně. „Je irelevantní, co říká kandidát, důležité je, jak to vnímají voliči,“ míní Králová z Institutu politického marketingu. Podle expertky se Horáček i přes svou páteční „neutralitu“ nezbaví nálepky protizemanovského kandidáta.
„Těžko si můžeme představit lepší start kampaně než plné Staroměstské náměstí o státním svátku. Zároveň se coby moderátor vzdoroakce jednoznačně zařadil k dalším Antizemanům a jasně si vymezil prostor, ve kterém se bude pohybovat. To se do budoucna nemusí ukázat jako strategický počin, protože k vítězství bude potřeba přesvědčit i část Zemanových příznivců,“ upozorňuje Králová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam