Problémy by mohly být například v Bělehradské ulici, která byla před časem rekonstruována. Po změnách letos v srpnu tudy jezdí nová tramvajová linka. Pokud bude muset město dodržovat platné limity, linka bude muset být zrušena. Celkem by to na území Prahy mohlo znamenat odebrání až 73 spojů.
Podle Šurovského je problém ve výkladu nařízení hygieniků. Navíc se podle něj na trať nebudou vztahovat hlukové limity, které má daná ulice – hygienici tak rozlišují ulice, kde jezdí tramvaje na svém pásu, od těch, kde jsou koleje součástí vozovky. A tam vzniká problém. „Tramvaj má na stejném místě přísnější limity než autobus. Hygienici mají za to, že dráha má své limity určené ochranným pásmem dráhy, a nebyli schopni pochopit, že tramvaj není jako běžná železnice, že má jinou charakteristiku,“ řekl Šurovský.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš, čtk