Společnost Czech Outdoor ze skupiny BigBoard podle smlouvy uzavřené s TSK před deseti lety platí nájemné dva miliony korun ročně proti 48 milionům korun, které by měla platit podle platných pravidel magistrátu pro pronájem reklamních ploch. Skupina BigBoard to popřela. Nynější vedení magistrátu podle radního pro majetek Jana Chabra (TOP 09/Spojené síly pro Prahu) smlouvu prověří, podle TSK ji bude možné vypovědět až koncem roku 2021.
Smlouvu podle organizacie Kverulant převzala společnost Czech Outdoor (tehdy News Outdoor) v roce 2008 bez výběrového řízení od předchozího nájemce, firmy QUO. Týká se více než 200 ploch na mostech a lávkách, kde je celkem zhruba 8 000 metrů čtverečních reklamních ploch.
Nájem smlouva stanovila na dva miliony korun za rok. Jak Razima upozornil, stále přitom platí usnesení rady hlavního města z roku 2004, podle kterého má město za pronájem reklamního poutače do velikosti dva na dva metry účtovat minimálně 6 000 korun za metr čtvereční a rok. Za 8 000 metrů reklamních ploch by tak měl magistrát získat každý rok na nájmu 48 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp