Aktivity ZHOTOVEN mají zřejmě jediný cíl, znejistět volené pražské zastupitele v jejich odhodlání vyhlásit výběrové řízení na nového provozovatele městského mobiliáře v situaci, kdy právě společnosti JCDecaux končí v roce 2021 smlouva s Prahou. Po demonstrantech tak na Mariánském náměstí zůstaly transparenty s textem „Nechceme výběrové řízení na mobiliář“, „Stávající mobiliář funguje“ nebo „Prodlužte smlouvu na mobiliář”. Na svém facebookovém profilu však skupina čelí poměrně ostré kritice. V příspěvcích si lidé stěžují nejen na to, že se jedná o placenou reklamu, která je obtěžuje, na celý projekt, za kterým vidí skupinu JCDecaux, ale také na to, že kromě nekalé soutěže nevidí na projektu nic smysluplného.
Stránka byla založena 15. října letošního roku a jak jeden z diskutujících poznamenal: „Zajímavé, že proti tomu bojujete s takovým odstupem. A ještě tak zvláštně ve chvíli, kdy JCDecaux ztratila reklamní plochy od DPP.” „abyste tomu rozumeli, tak citylighty JCDeaux nejsou vizualni smog :) to je design!,” uvádí další.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan