Navržená šířka lávky 3,5 metru je podle úřadu nevyhovující kvůli velkému množství pěších, cyklistů i bruslařů, kteří míří do zoo, botanické zahrady a na tamní cyklotrasy. „Z tohoto důvodu je nutná minimální šíře průchozího prostoru čtyři metry, ale pro umožnění bezpečného provozu na lávce by byla optimální šíře šest metrů. Při šířce průchozího prostoru šest metrů by bylo možné oddělit pěší a cyklistický obousměrný provoz,“ píše se v odůvodnění.
Další výhradu má dopravní odbor ke struktuře nosné konstrukce z fošen. „Přejezdy kol a inline bruslí přes dřevěné fošny by velmi zvýšily hlučnost v lokalitě. Z tohoto důvodu požadujeme na lávce jednolitý povrch s protiskluznou úpravou,“ zní odůvodnění ke druhé výhradě, kterou úřad vznesl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab