2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Operátoři call centra ČEZ Prodej odbavili v roce 2024 cekem 1 981 870 telefonátů, přes 86 % dokázali vyřídit do půl minuty. Také jim od loňského září pomáhá umělá inteligence, voicebot Filip zpracovává data ze samoodečtů a loni jich zvládl téměř 6800.

Telefonní linka společnosti ČEZ Prodej (800 810 820) je k dispozici denně od 7 do 20 hodin, linka ČEZ Distribuce (800 850 860) pro hlášení poruch je v provozu non-stop.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

ÚZSVM: Aukce zámku Štiřín vítěze nepřinesla

22:08 ÚZSVM: Aukce zámku Štiřín vítěze nepřinesla

Do výběrového řízení s elektronickou aukcí na jedinečný areál zámku Štiřín nebyla složena žádná kauc…