Téměř polovina celého rozpočtu připadne na osobní náklady, přesněji mzdové náklady včetně zákonných odvodů na zdravotní a sociální pojištění nebo náklady na experty, jak lze dohledat ve strukturovaném rozpočtu, kde jsou rozepsány jednotlivé náklady celého projektu.
Buďme konkrétní.
Na výplaty je vymezeno 5 497 620 korun českých. Přesně 300 300 korun dostane za necelé čtyři měsíce práce regionální ředitelka, jde tedy o zhruba 77 tisíc korun měsíčně. Dalších 756 250 korun dostane manažer pro Moldavsko, ten bude pracovat téměř 14 měsíců. Projekt bude mít dále koordinátorku projektu a projektovou manažerku, s tím, že každá obdrží částku 623 200 korun. Ředitelka mise dostane vyplaceno 678 900 tisíc korun. Ještě můžeme zmínit asistenta projektu, který se zapojí na necelých 13 měsíců a dostane 418 200 korun nebo finančního manažera za 541 200 tisíc.
Další velkou částkou v rozpočtu jsou cestovní náklady, ty celkově vychází na 734 150 korun. V těch jsou zahrnuty letenky za 350 000 korun, místní doprava za 22 950 korun, ubytování bude stát 184 800 korun, diety 151 200 korun a nejmenší částkou je cestovní pojištění za 25 200 korun.
572 tisíc je vyhrazeno na přímé náklady v Moldavsku. Co si pod tím představit? 338 tisíc za pronájem kanceláře, 65 000 korun za kancelářské potřeby a na administrativní náklady, což je třeba internet nebo telefon a na to je vymezeno 169 000 korun. Do kanceláře se také koupí tiskárna za 50 tisíc a tři počítače v celkové ceně 75 tisíc korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový