"O přesném zacílení speciálních projektů druhé poloviny roku budeme jednat v červnu. Umím si představit debaty lídrů hlavních stran ve třech největších městech České republiky, tedy Prahy, Ostravy a Brna."
Fridrich také uvedl, že "politické zpravodajství patří mezi divácky žádané zboží a ČT24 má programové i technické možnosti, jak jej dělat profesionálně a velmi atraktivně obrazově i obsahově."
Česká televize pro letošní rok nachystala čtrnáct volebních speciálů Otázek Václava Moravce. Po šetření agentur STEM a SC&C se do středečního přímého přenosu dostanou ti lídři, jejichž preference v průzkumech dosáhly alespoň pěti procentní hranice.
Obdobný model zvolil také Český rozhlas. Ten se pustil do největšího projektu k parlamentním volbám ve své historii. Podobně jako Česká televize i veřejnoprávní rozhlas vysílá politické diskuse z jednotlivých krajů. Krajské volební lídry si moderátor Martin Veselovský zve na základě výsledků průzkumu veřejného mínění agentur STEM a SC&C.
Více:
- Rozhlas spouští předvolební speciál „jako u Moravce"
- Otázky Václava Moravce v Brně? Šaškárna, říkali diváci
Foto: ČT
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan