Vládní kampaň apeluje na Němce, aby překonali svoji „temnou stránku“ a otevřeli se masivní migraci a multikulturalismu. Hlavním motivem, který se objevuje na billboardech a dalších reklamních nosičích, je německá vlajka, která je částečně přelívána černou barvou. „Německo zůstane silné! Lidskost zvítězí nad tvou temnou stránkou. Proti nenávisti a nesnášenlivosti. Žádné jestli nebo ale,“ píše se na billboardech, které zaplavily celé Německo. Tvůrci kampaně z organizace Gesicht Zeigen! se nechali slyšet, že chtějí vzít díky svému počinu vítr z plachet „krajně pravicovým“ uskupením typu Pegida a Alternative für Deutschland.
V rámci kampaně, kterou konkrétně zastřešilo ministerstvo pro rodiny, seniory, ženy a mládež, se v ulicích německých měst objevilo šest set velkých billboardů a vytisknuto také bylo 20 000 samolepek a 45 000 letáků. „Pegida a další podobná uskupení zneužívají pro svoji propagandu německou vlajku. Ovšem naše vlajka společně s ústavou přece stojí za otevřenou občanskou společností, právem na azyl a hájí lidskou důstojnost. Jsem přesvědčen, že musíme lidi povzbuzovat, aby se dokázali postavit extremismu a xenofobii,“ vysvětloval hlavní ideje kampaně šéf Gesicht Zeigen! Uwe-Karsten Heye.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pro