„Bude to (náklady na kampaň) kolem deset milionů korun. Myslím si, že společnost ani občané nejsou naladěni na to, abychom republiku oblepili plakáty a utratili za to horentní sumy. Jsem proto rád, že suma není vysoká a že se budeme soustředit na elektronické formy kampaně a na kontaktní kampaň," uvedl Niedermayer, podle kterého billboardů bude mít strana poskrovnu. „Plánujeme hodně neformálních setkání s lidmi a budeme se snažit naše názory dostávat do éteru," dodal.
Pozor na šedé bankovnictví
Niedermayer se chce v případě zvolení v europarlamentu zaměřit především na problematiku regulace a fungování finančních trhů. Připomněl, že se podařilo udělat pokrok v oblasti bankovní regulace a připravuje se nový koncept dohledu nad pojišťovnami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp