„Nedávno jsme tady řešili obchodní přirážku u sýra Jadel z Mlékárny Polná. Jistá síť supermarketů si k dodavatelské ceně přihodila 170 %. Lobbista supermarketů Tomáš Prouza nás dokonce veřejně obvinil, že jsme si tento údaj ‚vycucali z prstu‘. Když jsme zveřejnili reálný snímek sýra i s cenovkou přímo z jednoho konkrétního supermarketu, asi pan Prouza nebyl moc rád. V rozhovoru pro Český rozhlas – Radiožurnál byl redaktorem dokonce ‚donucen‘ k omluvě. Jen nás mrzí, že omluva nepřišla sama od sebe. Je vidět, že pan Prouza lobbuje za zájmy zahraničních supermarketů za každou cenu. Ať se děje, co se děje. Podle nás řetězcům nedělá dobrou vizitku, když zavírá oči před pravdou. Tou pravdou je nemravná obchodní přirážka. A jistě nejde ve zdejších supermarketech o ojedinělý případ nemravné ceny,“ poznamenala na svém facebookovém profilu Agrární komora ČR.
Trapas a omluva

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Vanda Efnerová