„Vy nevíte na ministerstvu co s penězi?“ zeptal se Veselovský Dostálové hned na úvod. „Ale víme, moc dobře, ale samozřejmě máme také krizový akční plán a podporu cestovního ruchu, takže plníme jedno opatření po druhém,“ sdělila Dostálová. V závěru minulého týdne totiž vyšlo najevo, že ministerstvo pro místní rozvoj hodlalo utratit dvě miliardy na reklamu na český cestovní ruch.
„Nerada bych ten materiál komentovala. Je opravdu v plenkách, ve velmi pracovní verzi a rozhodně to není k prezentaci do mediálního prostoru. Zatím,“ sdělila Dostálová. Vyloučila však, že by materiál byl úplnou fantasmagorií. „My jsme skutečně chtěli podpořit tu poptávku po cestovním ruchu. Řekli jsme si, že chceme zacílit vlastně na naše lidi a spíše ukázat na atraktivity České republiky tak, jak je neznáme. A chtěli jsme to stavět hodně na kampani CzechTourismu Neobjevené skvosty a chtěli jsme k tomu využít mediální prostor, abychom nabídli atraktivitu Česka,“ sdělila.
A co jsou podle ní neobjevené skvosty? „Na Vysočině je například projekt takzvané Peklo. To znamená, že opravdu se simulují čertíci pro děti, protože to není samozřejmě nikde propagováno. A my jsme chtěli ve spolupráci s kraji takto vybrat několik zajímavých atraktivit jednotlivých území, zhruba jsme si napočítali 14 krajů – a přiblížit lidem ne tolik známá místa v České republice, která by stála za to navštívit,“ dodala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef