Server Aktuálně.cz přinesl v týdnu informaci, že dnes již bývalý ministr zdravotnictví za hnutí ANO Roman Prymula plánoval spustit kampaň za 50 milionů, která měla vrátit důvěru občanů ve vládu Andreje Babiše a přesvědčit je, že kabinet ví, co dělá. Prymula totiž ještě jako ministr kabinet informoval, že vláda dosud v oblasti komunikace příslušných opatření ke koronavirové krizi selhává.
Podle některých mediálních expertů je ale na takovou mediální kampaň v podstatě pozdě.
„Je to jednoznačně s křížkem po funuse. Každá komunikace musí být naplánovaná v pravý čas a na pravém místě. A toto je jednoznačně pozdě. Vláda by se měla především zamyslet nad tím, jak obnovit důvěru, jak podpořit sdělení, které říká,“ uvedla pro pořad Newsroom ČT24 Denisa Hejlová, vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity.
Upozornila také, že lidi, kteří Babišovi nevěří, pravděpodobně kampaň nepřesvědčí. Zřejmě jí nebudou věnovat pozornost. A lidé, kteří už dnes opatření dodržují, je budou pravděpodobně dodržovat i bez kampaně.
Šéf PR agentury Ondřej Fér, někdejší novinář, to vidí stejně. Poznamenal však také, že někdy je lepší udělat věci pozdě, než nikdy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: mp