„Na úvod musím kvitovat to vysoké zastoupení žen dneska tady v auditoriu, je to věc, na kterou jsem poslední dobou docela často dotazován, tak jsem rád, že pražské novinářské prostředí už to přirozené zastoupení žen má tak vysoké. Považuji to za dobrou zprávu,“ poznamenal Souček úvodem.
„Začátkem června jsem hned po volbě Rady České televize slíbil, že nejpozději na přelomu prázdnin a měsíce září představím svůj nový tým, se kterým chci v následujících šesti letech vytvářet produkty pod značkou Česká televize. Letošní léto jsem věnoval právě jednání s kolegy o tom, jak by to působení v těch prvních měsících mělo vypadat, zda o to mají zájem, případně o jejich zařazení do pozměněné a inovované struktury České televize, respektive managmentu ČT. Základním úkolem pro celé to následující období pro mě je udržet a posílit pozici České televizi jako nejrelevantnějšího audiovizuálního média v České republice. A to nejenom ve vztahu ke zpravodajství a publicistice, což je typicky vlajková loď každého veřejnoprávního média, ale také v oblasti dramatické tvorby, v oblasti dokumentaristiky, v oblasti tvorby pro děti a nepochybně také například v oblasti artu nebo sportovního vysílání,“ poznamenal.
„Ve svém projektu, se kterým jsem kandidoval na post generálního ředitele, jsem uváděl jeden výrazný akcent, který jsem předřadil před ty všechny ostatní – a to je důraz na digitální budoucnost České televize. Budu usilovat o to, aby Česká televize byla lídrem českého digitálního audiovizuálního trhu. Netýká se to ovšem jenom naší platformy iVysílání, týká se to také našich aplikací a dalších digitálních produktů, které jdou napříč kanály a napříč jednotlivými produkty České televize,“ sdělil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Vanda Efnerová