Úvodem se rozhovořil o GDPR. Ochrání opravdu naše soukromí? „Já jsem k tomu trošku skeptický. Myslím si, že ti otrapové, kteří bombardují různými reklamami a nevyžádanými e-maily, si tu cestu po krátké pauze zase najdou. Takže je vyhodíte dveřmi a vrátí se oknem. To opatření v současné chvíli přináší spoustu byrokracie,“ poukázal také Höschl, že považuje nové opatření za zbytečné.
„Stal se z toho takový slogan, móda. Opatření začalo žít vlastním životem. To pozitivní možná je teď to, že všechny instituce a obchody musí požádat o opětovný souhlas,“ dodal Höschl s tím, že ne každý to však respektuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef