Z nového trendu, který poslední dobou zasáhl obchody u našich severních sousedů, spotřebitelé velkou radost nemají. A zcela jistě se to dá říci i o těch českých, kteří stále míří do Polska za nákupy ve velkém množství.
„Plíživá mládež útočí na Biedronku a Lidl. Dostane se i do chladících a mrazících pultů,“ píše server „Wiadomosci handlowe“, v překladu „Komerční novinky“.
@crawly_possessed MORE CONTENT IN TELEGRAM ?? LINK IN BIO
? sonido original - ??????????????????
Tento portál pro profesionální obchodníky z maloobchodu a velkoobchodu, zabývající se aktivitami kolem nákupů, spotřeby, či informacemi a analýzami obchodních řetězců, totiž zveřejnil videozáznamy, které ukazují skupinu mladých lidí, kteří vnikají do prostor obchodů a pohybují se po nich po čtyřech, plazí se, případně se posunují po podlaze na zádech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Martin Huml