Konec špinavých koženkových sedaček, odkládacích stolků, na které lze sahat snad jen přes igelitový sáček a toalet, kde se člověk bojí dotknout byť jen stěny. V podstatě tedy konec běžného standardu v hromadné přepravě lidí v režii Českých drah. Ovšem pouze na trati Praha-Ostrava. Tam totiž funguje konkurence. Tam vyjel RegioJet Radima Jančury.
ČD se nástupu soukromníka obávaly, ačkoli oficiálně hlásají opak. Svým zaměstnancům totiž před prvním vyjetím RegioJetu zaslaly pokyny, jak se nově chovat na trati Praha-Ostrava, aby zákazníci neodešli za čistějšími vlaky, levnějším jízdným a službami, které na člověka nahlížejí jako na klienta a snaží se mu všemožně vyjít vstříc.
Chovejte se ke klientům slušně. A "napráskejte" RegioJet, když mešká
"Je potřeba věnovat maximální pozornost kontaktu se zákazníkem a kvalitě přepravy nabízené Českými drahami," píše se podle MF Dnes v úvodu materiálu "Opatření náměstka generálního ředitele pro osobní dopravu" s podpisy čtyř vedoucích pracovníků drah.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par