Současná koalice na pražském magistrátu však toto všechno obrátila naruby. Zejména Piráti a Praha sobě se rozhodli, že svou představu fungování Prahy vnutí všem ostatním nejen bez ohledu na to, co si o ní myslí, ale doslova na truc. Dokonce se obávám, jak si škodolibě užívají nevoli, kterou jejich kroky vyvolávají.
Příkladů najdeme jen v poslední době dost. Velmi křiklavým příkladem je nesmyslné uzavření jednoho pruhu Smetanova nábřeží. Nadává magistrátní opozice, nadává Praha 1, nadávají místní rezidenti, kterým poslali pánové Scheinherr, Čižinský a Hřib auta přímo pod okna. Ale zmíněným „hybatelům“ je to jedno. Dokonce si to užívají. Oni jsou totiž přesvědčeni, že páchají dobro, které musejí zabedněnci přijmout.
Život v Praze má své plusy i minusy. Když se zeptáte Pražanů, co by chtěli změnit, dostanete nepochybně spousty různých odpovědí. Preference budou záviset na tom, v které části Prahy bydlí, zda jsou mladší či starší, bohatší či chudší, jaké mají koníčky, nebo třeba na tom, zda pro pohyb po Praze preferují MHD, auto či třeba kolo.
Dalším příkladem jsou cyklopruhy na západním okraji Prahy v Bucharově ulici u výjezdu z dálnice D5, kde jezdí denně desetitisíce aut. Už teď se na konci Rozvadovské spojky pravidelně v dopravních špičkách tvoří kolony. I zde byla příslušná městská část, konkrétně Praha 13 proti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV