Na více než 60 tratích a traťových úsecích osobní vlaky výrazně zpomalí, mnohdy až na hranici únosnosti a využitelnosti z pohledu zákazníka, když navenek pro cestujícího budou jen každou chvíli delší dobu nesmyslně stát, aniž by se cokoliv dělo a strojvedoucí s dirigujícím dispečerem si nesmyslně popovídají, jako například: „Zde dopravna Kohoutkovice. Strojvedoucí vlaku 16726 Petrjánoš. Vlak 16726 v 16.21 v Kohoutkovicích. Může odjet vlak 16726 v 16.22 z Kohoutkovic do Olbramovic? Zde dirigující dispečer Jasenčák. Ano, vlak 16276 může odjet v 16.22 z Kohoutkovic do Olbramovic. Jasenčák. Správně, konec.“ Pokud si kdokoliv podobné hlášení a jeho obdobu vyzkouší a změří čas pro něj potřebný, na mnoha místech opepřený přelaďováním radiostanic, kterými se strojvedoucí bude zabývat namísto sledování vlakové cesty před sebou, dojde mu nejapnost opatření a i to, že opakovaným nesmyslným hlášením umoříme strojvedoucí i dirigující dispečery tak, že to rádo by podstatné přestanou vnímat a dojde jen k nesmyslnému a o to nebezpečnějšímu „blábolení a meldování“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV