Co sype víc? Půjčka, nebo pojištění?
JK Business company s.r.o. je obchodní společnost s profesionálním týmem spolupracovníků. Pokud navštívíte jejich web a máte s internetem určité zkušenosti, dojdete asi k tomuto závěru:
Lidé, kteří tento web provozují, nezadali jeho výrobu profesionálům. Mnohem více připomíná blog nějakého teenagera, který si oblékl sako a kravatu, aby pokořil svět „businessu“. Jinými slovy, výroba webů není parketa firmy JK Business company s.r.o.
To, čím se zřejmě v převážné míře zabývají, je přemlouvání lidí k tomu, aby si vzali půjčku, nebo přešli k jiné pojišťovně (tedy takové, která platí za nábor klientů).
Dva litry za dvě hodiny?
Není to tak dávno, co deníky přinesly informaci o tom, že Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) podala trestní oznámení na konkurenční Vojenskou zdravotní pojišťovnu (VoZP). VoZP prý používá nekalé praktiky při náboru klientů. Tento nábor zřejmě zajišťovala právě JK Business company s.r.o.
Je velmi podivné, že VZP podala trestní oznámení na VoZP, když nábor pro ně dělala stejná společnost. Akce pro VZP je dokonce zdokumentována na těchto fotografiích z jedné náborové akce JK Business company s.r.o.
Nyní se ale VZP distancuje od nelegálních náborů pojištěnců. Podala další trestní oznámení, a tentokrát přímo na JK Business Company s.r.o., k obvodnímu státnímu zastupitelství pro Prahu 3. Zdá se, že v obou případech firma postupovala stejně. Když prodávala pro VoZP, tak hovořila o tom, že VZP končí, když prodávala pro VZP, tak hovořila o tom, že končí všechny ostatní zdravotní pojišťovny. Nicméně z celé situace není jasné, proč by nějaká společnost dva roky prováděla nábor pro VZP ČR proti její vůli.
Nemůžete nezbohatnout!
Mnohem logičtější a dokonce přímo “dokonalý” by byl "business" systém, ve kterém by bylo možné oslovit každého na ulici. Kdo by byl klientem VZP ČR, tomu by byla nabídnuta VoZP. Kdo by byl klientem VoZP, tomu by byla nabídnuta VZP. Argumenty stejné, tedy strach a prachy.
V takovém případě není možné neprohrát. Stačí prostě jen chodit od dveří ke dveřím a nabízet podle toho, jakou pojišťovnu zákazník má. O tom, že to sype, nelze pochybovat. Stačí opět nahlédnout na FB a hned je jasné, že někdo za registrace do Zdravotních pojišťoven platit musel. A ne špatně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Robinson Roup - profil