Příznivé je rovněž to, že po šesti měsících nepřetržitého propadu výdajů domácností v rámci motoristického segmentu došlo v únoru v rámci tohoto segmentu konečně k meziročnímu nárůstu. Částečně je ovšem tento vývoj dán přece jenom sníženou loňskou základnou meziročního srovnání.
Stále silná dynamika v oblasti nepotravinářského zboží naznačuje, že domácnosti jsou nadále ochotny výrazně utrácet za zboží zbytné povahy, které nutně nepotřebují. To svědčí o jejich stále pozitivních vyhlídkách ohledně jejich nadcházející finanční situace, které pramení zejména z pokračujícího znatelného růstu reálných mezd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV