Naopak jsem velmi potěšen, že Praha má koule a ukáže konečně celému světu, jak se projektuje podzemní doprava. V budování pražských tunelů jsme totiž jedničky - nepřekonatelní hráči po všech stránkách. Vzpomeňme na Blanku. Výsledkem práce stavbařů je nejen nejdelší evropský city tunel - taková opravdu nepřehlédnutelná golfová jamka, ale i poctivá díra v městském rozpočtu, což je bonus, který Praha prostě umí.
Postavit metro do polí? Tak to je přesně to, co si může dovolit jen ten, kdo na to má. Letňany, Motol a teď Písnice. Přímé trasování linek metra je už dávno překonané, jakýsi projev stavařské slabosti až amatérismu. Cestování musí být emocionální zážitek, čím více zatáček, tím lepší podzemka. Ale trasa D to bude jiná třída. Každý cestující získá k Lítačce ještě něco navíc - celých 8 km adrenalinové jízdy bez strojvedoucích, bez stanic a bez personálu. Hlavně nemyslete na to, že by krtek plný lidí začal stávkovat někde uprostřed trasy nebo se mu zachtělo hořet.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV