Michaela Julišová: Postfaktická liberální levice

28.02.2017 19:15 | Zprávy

Žijeme v postfaktickém systému. Tedy ve společnosti, kdy objektivní fakta mají menší vliv na utváření veřejného mínění než domněnky a emoce. Z čehož vyplývá zcela bizarní situace, kdy domněnky a zbožná přání mají stejnou nebo dokonce vyšší hodnotu, než konkrétní argumenty podpořené ozdrojovanými fakty!

Michaela Julišová: Postfaktická liberální levice
Foto: Archiv IN
Popisek: Vlajka ČR na budově parlamentu

S tímto přístupem se často setkáváme v diskusích se sympatizanty současného politicko-společenského směřování, kteří se dle tohoto modelu, s tímto přístupem k realitě chovají. Naopak člověk, který vnímá význam a hodnotu kauzality a logiky a orientuje se na tyto principy, může v diskusí se zapálenými domněnkáři nabýt lehce dojmu, že hovoří s nevyzpytatelnými hlupáky, kteří jsou schopni dle potřeby relativizovat jakoukoliv skutečnost přesně tak, aby zapadla do jejich smyšleného sociálního konstruktu. Je také pravda, že při zrovnoprávnění domněnek s fakty na stejnou hodnotovou úroveň, si může kde jaký prosťáček myslet, že zrovna on je progresivním pokrokovým liberálním filozofem. Jeho pomýlené domněnky se totiž v době postfaktické stávají plnohodnotným názorem, kterým má právo argumentovat. A protože je domněnkaření na vzestupu popularity, nositelé tohoto bizarního přístupu k realitě začínají válcovat společnost.

Není tedy divu, že postfaktičtí domněnkáři postoupili ve společenském žebříčku výše. Vzájemné alibi, které si při domněnkaření poskytují, posiluje jejich sebevědomí. Obsadili instituce, univerzity, školy, média i vlády a zaplavili svými smyšlenými sociálními konstrukty společnost. Nyní zavádějí do veřejného prostoru i své normy chování. Pokrytectví, falešné moralizování, soustavné relativizování hodnot atd. není již hanbou a známkou tupanství, ale projev pokrokářství. Převrácená pojetí reality a s nimi spojená nová modla relativizování v době pokrokářské mají svůj boom.

V Evropě se tito pokrokáři všech zemí spojili do ideologického bratrstva a vládnou. Tvrdí, že nás vedou do multikulturního kosmopolitního ráje. Globální elity si mnou ruce, oddanější apologety svých mocenských zájmů si nemohly přát. A protože fanatismus pokrokářů nemá mezí, rozhodli se zrušit národy, tradice, identity, naše civilizační hodnoty prostě všechno, co nezapadá do jejích pokrokářského plánu, který je nazýván kulturní revolucí. Vyznačují se tím, že skutečná fakta zcela ignorují. Těm přece věří jenom fašisté a rasisté, tedy všichni jejich kritici, které takto urážlivě onálepkovali, čímž se je pokoušejí ve veřejném prostoru nedemokraticky vyřadit z demokratické diskuse.

Pokrokářský sociální konstrukt v době postfaktické je vytvořený zcela na bázi domněnek. Jakou může mít tento utopický paskvil hodnotu? Jak je možné, že jsme my občasné na realizaci něčeho tak absurdního vůbec přistoupili!

"Ve jménu pseudohumanity nesmíme umožňovat vznik enkláv, ve kterých bychom rezignovali na prosazování hodnot modernity, uvádí v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz zahraničně uznávaný český filozof, profesor Metropolitní univerzity v Praze Ivo Budil. Multikulturalismus je podle něj eufemismus pro apartheid. "

A jak se k době postfaktické staví liberální levice? Je zakouzlena v křeči. Jakoby "kdosi" chtěl zlikvidovat levici a vše levicové tím, že ji umožní vládnout, přičemž masivně dopomůže bizarní utopické extrémní ultralevicové frakci uvnitř levice, aby ovládla a pohltila celou levici a nastolila vlastní diktát extrémistických dogmat. Tím se levicové téma postupně zdiskredituje a projeví jako zcela neživotaschopné.

A právě proto největšími kritiky současné vládnoucí liberální levice respektive její ultralevicové frakce není pravice, ale konzervativní levice. Ultralevici kritizuje zleva!

Použiji velmi trefný úryvek z textu pana Radima Valenčíka:

Nyní již otázka, o co dnes z hlediska dnešní levice jde, formulována v jasných alternativách "buď, anebo":
Buď:
1. Současné rozdělení majetku nepředstavuje zásadní problém, a pokud ano, tak víme, jak jej řešit a průběžně jej řešíme. Takže vytvoření rovnosti příležitostí spočívá zejména v dořešení nerovností mezi muži a ženami, v zabezpečení práv nejrůznějších sexuálních menšin, v zabezpečení práv těch, kteří odešli z vlastní země k nám.
Nebo:
2. Současné rozdělení majetku představuje zásadní a neřešený problém, který způsobuje dysfunkci celého globálního společenského, systému. A zvýrazňování problémů v oblasti dořešení nerovností mezi muži a ženami, zabezpečení práv nejrůznějších sexuálních menšin, zabezpečení práv těch, kteří odešli z vlastní země k nám, slouží (v lepším případě) k překrývání hlavních problémů současnosti, či dokonce (v horším případě) je součástí destrukce celého globálního společenského systému.

Zlý pravicový Trump a hodná levicová Clinton?/3

Současná vládnoucí liberální levice reprezentuje první variantu. Takřka opustila původní levicová socioekonomická témata a vrhla se výhradně na kulturní revoluci neboli prostřednictvím realizace bizarních genderových a dalších dogmat hodlá rozvrátit naší údajně zkaženou civilizaci a společně s importovanými a domácími minoritami vytvořit vlastní údajně rovnostářskou společnost.

Fascinující je, že tato kulturní revoluce je namířena proti většinové společnosti. Velkokapitál a mocenské struktury neboli globální elity jsou z revoluce zcela vyjmuty a jejich mocenské zájmy nijak neohroženy, právě naopak! Se zájmy liberální "humanitaristické" levice jsou v symbióze.

Další velké faux pas liberální levice je její absurdní bratříčkování s islámskou totalitní ideologií a hájení všeho islámského. Despotický islám je se svými totalitními archaickým principy v naprostém rozporu se vším skutečně pokrokovým. Avšak můžeme sledovat monstrózní demonstrace LGBTQ (nová ideologická úderka ultralevice), jak zuřivě bojují za vše islámské, za posílení islámského vlivu v naší společnosti potažmo za postupnou islamizaci naší společnosti. Nemohl by těmto nešťastným lidem konečně někdo sdělit, že jejich sexuální orientace je v rámci islámského náboženství trestná, a to mnohdy smrtelně? Nebo součástí jejich orientace je i fundamentální masochismus?

Text německého novináře Samuela Schirmbecka na téma liberální levice a její vztah k islámu:
Sie hassen uns - nenávidí nás

A já se proto ptám, je toto všechno ještě vůbec levice? Pokud nikoliv, co to je za monstrum hrající si na pravdu, lásku, humanismus, rovnost, ale realizující přesný opak, směřující společnost k chaosu, zvýšené kriminalitě, no go zonám, popřípadě k občanským válkám.

K tématu přikládám odkaz na velmi zajímavý a čtivý text popisující liberální podobu současného údajného neomarxismu. Jde o charakteristiku především jeho utopického pojetí kulturní revoluce a jeho absenci jakékoliv snahy o reformu v oblasti ekonomické a sociální. Čímž se ze soudobého realizovaného sociálního konstruktu stává bláhový scestný paskvil, který vyhovuje pouze zájmům globálních elit: Spor o Frankfurtskou školu jako projev ideového tápání současné levice

Téma HateFree Culture neboli kontroverzní projekt pokrokářské levice

Hnutí HateFree Culture není spontánní dobrovolnou akcí zdola, ale je to plně profesionální projekt, který realizuje Agentura pro sociální začleňování, což je odbor Úřadu vlády ČR. Projekt je finančně zajištěn především granty z Islandu, Lichtenštejnska a Norska. Hlavním mediálním partnerem je Česká televize.
"K projektu HateFree nejsou vytvářeny výroční zprávy"

Nicméně na internetových stránkách: www.socialni-zaclenovani.cz je možné nalézt výroční zprávy o činnosti Agentury pro sociální začleňování, která celý projekt zajišťuje.

Agentura hospodařila v roce 2015 s celkovým rozpočtem 67 629 286,93 Kč v následujícím členění:

- Rozpočtované finanční prostředky Odboru pro sociální začleňování (státní rozpočet bez individuálních projektů) ve výši 1 150 000 Kč;
- Rozpočtované finanční prostředky Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost, projekt číslo CZ.1.04/3.2.00/90.00001 - "Zavádění systémových nástrojů sociálního začleňování v sociálně vyloučených lokalitách", ve výši 31 198 103,59 Kč;
- Rozpočtované finanční prostředky finančních mechanismů EHP/Norska, projekt číslo EHP-CZ05-PDP-1-001-01-2013 - "Kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti" ve výši 35 281 183,34 Kč.

*** Tzv. Norské fondy financuje George Soros, ultralevicový miliardář, kterému právě etnický byznys vynáší obrovské sumy i moc nad nejmocnějšími politiky, skrze svojí údajně nadaci Open Society Fundation ovládá politiku po celé Evropě! ***

Seznam zaměstnanců:
Nikola Křístek
Mgr. Lukáš Houdek
Mgr. Eva Růtová
Mgr. Rut Dvořáková
Mgr. Zuzana Korecká
Bc. Petra Hubková
Mgr. Adam Podhola
Marie Škardová
Jaroslav Cejnar
Bc. Veronika Jírů

Výroční zpráva o činnosti za rok 2016 dosud není k dispozici!
K tématu - George Soros a jeho mecenášské aktivity - bojuje proti islamofobii financováním politického islámu!
https://gatestone.eu/soros-islamism/

Vyšlo v rámci mediální spolupráce s Literárními novinami

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

kampaň

Na jednu stranu nemám nic proti kampani na soucitné zacházení s kapry. Co ale nechápu, proč se do ní pouští zrovna Praha? To máte peníze nazbyt? Neměl by to dělat spíš stát nebo třeba nějaké organizace, které dostávají od státu dotace? A jak se vy sám díváte na zákaz prodeje živých kaprů? Nebylo by ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Brandtner: Další podpásovka v „kauze Ševčík“

14:08 Petr Brandtner: Další podpásovka v „kauze Ševčík“

Pondělní Seznam Zprávy přinesly další z řady článků týkajících se osoby a osudu doc. Miroslava Ševčí…