Největší přírůstky tržeb si opět připsaly internetové obchody, které zažívají dlouhodobý boom s tím, jak zákazníci stále raději volí pohodlné nákupy ze svého domova. V centru pozornosti zůstávala elektronika, oblečení, kosmetika atp. Pomaleji – zejména v důsledku zdražování – rostly nákupy potravin.
Silné výsledky vykáže obchod nejspíše i v únoru a v březnu, kdy prim ovšem hrály potraviny. Masívní předzásobování se pod tlakem zpráv o šíření koronaviru se nepochybně do výsledků hypermarketů, supermarketů a internetových obchodníků nepochybně propíšou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV