Ve vzduchu visí otázka, odkud vzal Petr Pavel peníze na placení své prezidentské kampaně. Není to žádné tajemství. Jeho kampaň platila skupina českých miliardářů, které spojuje společný obchodní model. Všichni vybudovali úspěšné firmy, které slouží jako servisní organizace pro nadnárodní korporace a které ti lidé ve vhodný okamžik těm korporacím prodají.
Mají tedy o maličko víc svobody než korporátní manažeři, ale jen o maličko. Rozhodně si nemohou dovolit luxus nezávislého myšlení a očekává se od nich, že udělají přesně to, co je v zájmu managementů jejich hlavních zákazníků. A očekává se od nich také, že dokážou pochopit, jaké činy, jaké myšlení a jaké cítění se od nich očekává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV