Mám porůznu více pracovních úvazků a jednou z mých činností je mimo jiné i práce pedagogická. Věc, o které chci napsat, však považuji za natolik závažnou, že identitu škol, kde vyučuji, zamlčím, a to především s ohledem na vedení, jemuž nechci přidělávat problémy. Jak jsem to tak počítal, tak letos vyučuji již 42. rokem a s mládeží a různými řediteli a kolegy pedagogy jsem zažil leccos – dobrého i méně dobrého, jak už to tak bývá. Toho pěkného a dobrého bylo zatím více a ještě předloni mě vůbec nenapadlo (a jistě nejen mě), čeho se ještě „na stará kolena“ dožiji a čeho budu svědkem.
Začalo to (ne)oficiálním „vyhlášením“ takzvané „doby covidové“. Vzhledem k tomu, že už něco pamatuji, bral jsem to i já zpočátku velmi vážně, ale postupem času a s myslícímu člověku stále méně pochopitelným vývojem událostí si o tom všem čím dál tím více myslím svoje. Tím nyní nebudu zdržovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV