Mezi světlý okamžik patřilo například zahájení příprav výstavby trasy metra D, plán na tramvajovou linku do Komořan a plán na zklidnění centra Prahy. Mezi ten černý pak například vyloučení trasy metra A na letiště, zrušení plánu na linku metra E a doslova hysterie kolem Václavského náměstí.
Pražští radní se chovají jako děti, kterým dali hračku na hraní. Tak přicházely nápady jeden horší než druhý. Plánovaná družstevní výstavba bytů už předem zavání podvodem, roky nám pražská radnice předváděla, co vše zbytečného a drahého si ještě vymyslí na Václavském náměstí, (jako kdyby jiné části Prahy neexistovaly), a na jedné straně Praha uzavře silniční komunikaci u kavárny Slavia (dokonce proti názoru Prahy 1), aby se údajně zklidnila doprava, na druhou stranu plánuje téměř padesátitunové tramvajové kolosy zpět na Václavské náměstí a zjevně nedomyšlené křížení dálničních příjezdů do Prahy pomocí cyklostezek.
Několik let mnozí odborníci upozorňovali, že Praha, která hodlá nasazovat hybridní autobusy, jde špatnou cestou, protože to sice o něco sníží emise, ale mnoho se tím neřeší. Tyto autobusy navíc nedostatečně snižovaly hladinu hluku, velkého nepřítele Pražanů. Po několika letech si pražští politici konečně povšimli toho, co se v odborném tisku píše a s velkou slávou přišli s výstavbou trolejbusových linek. Zpoždění Prahy tak zatím počítáme na 30 let a uvidíme, zda se to nezhorší.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV