Podle žebříčku časopisu Forbes dosahují některé značky astronomických hodnot. Tou úplně nejcennější značkou je Apple s odhadovanou hodnotou 205,5 miliardy dolarů. Na druhém místě se s výrazným odstupem umístila značka Google, která byla oceněna na 167,7 miliard dolarů. Třetí nejcennější značkou je Microsoft. Naprostou nadvládu technologických společností potvrzují i další značky v pořadí, kterými jsou Amazon a Facebook.
„Značky technologických společností jsou nejhodnotnější na světě. Prvních pět značek má celkovou hodnotu 684,4 miliardy dolarů, což je více než deset státních rozpočtů České republiky,“ říká Křeček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV