V Praze 6 se o přízeň voličů v podzimních komunálních volbách pokusí také nové uskupení Patrioti Prahy 6

25.07.2014 15:50 | Zprávy

Na svých facebookových stránkách o sobě tvrdí: „Jsme rezidenti, občané a Vaši sousedé z Prahy 6. Vyrůstali jsme zde, chodili do školy, trávili volný čas, pracovali či pracujeme zde, bydlíme zde a chceme zde i zestárnout. Jsme aktivní, ale nejsme aktivisté. Respektujeme zdravý selský rozum a chceme dobré sousedské vztahy."

V Praze 6 se o přízeň voličů v podzimních komunálních volbách pokusí také nové uskupení Patrioti Prahy 6
Foto: archiv
Popisek: Patrioti Prahy 6

Stihli již představit tzv. „6PPP6" neboli 6 Plánů Patriotů Prahy 6. Jde o hlavní body, kterými chtějí oslovit voliče. Do jednotlivých území Prahy 6 pak nabídnou i další specifická témata řešící trable místních lidí.

6PPP6

1/ Regulační plán Prahy 6
2/ Participační rozpočet
3/ Údržba zeleně vlastními silami, bez předražených dodavatelů
4/ Komplexní péče o seniory: Pečovatelská a hospicová, Home care
5/ Podpora sportovním oddílům
6/ Wi-Fi na veřejných místech

Lídrem Patriotů je bývalý místostarosta Petr Ayeboua ze Střešovic a na facebookových stránkách jsou postupně představování další kandidáti.

Najdeme tam také špičkového očního lékaře Jaroslava Madunického z ÚVN Praha, který v roce 2000 provedl jako první v České republice laserovou korekci metodou LASEK a jako první v Evropě v roce 2009 provedl implantaci rohovkových segmentů pomocí femtosekundového laseru nebo místním lidem dobře známého předsedu Spolku břevnovských živnostníků Tomáše Huderu, už ve třetí generaci pokračujího ve výrobě klasických uzenin dle původních rodinných receptů. Hudera tak navazuje na rodinnou řeznickou tradici, která začala v roce 1924 ve Střešovicích.

V kampani se spolehnou na kontaktní styl, setkávání s lidmi, podpisovou akci k získání podpory pro nabízená komunální témata, sociální sítě a připravované webové stránky a nabídnou pro mladší voliče také mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety. Na závěr kampaně chystají překvapení, které s malou úpravou a s nadsázkou vychází ze známého pravidla, že nejen láska, ale i volební přízeň prochází žaludkem a podle vyjádření Patriotů by mělo „chutnat" všem. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jana Maláčová byl položen dotaz

Předsedkyně

Proč myslíte, že zrovna vy můžete stranu dostat zpět do sněmovny, když jste byla u toho, když z ní vypadla? A věříte si v příštích volbách? Podle všeho jste zatím bez šance na návrat. Není to paradox, když máte takovou příležitost, protože jen minimum lidí je spokojených s tím, jak se jim daří?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

18:33 Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

Komentář poslance SPD po sněmovní konferenci vědců, která zpochybnila teze o globálním oteplování zp…