Jak jste jako člověk z branže, bubeník, textař či hudební producent vnímal Karla Gotta?
Karel Gott mě provází životem od dětství, tak asi jako většinu národa. Přiznám se, že jako kluka mě moc nezajímal, protože jsem jako každý mladík měl potřebu revolty. Tu mi nabízela rocková hudba. Ale s přibývajícími léty a také s nastupujícím aktivním hraním, jsem začal kromě rocku poslouchat jazz a pop music. A tak jsem pomalu, ale jistě začal přicházet na chuť i Karlovi Gottovi. Neříkám, že všechno, co v té době zpíval se mi líbilo, tak je to ostatně u každého interpreta. Ovšem jeho barva hlasu, rozsah, precizní frázování, to všechno jsem musel ocenit. Ta kvalita v provedení vždycky byla a zůstává i teď nesmírná. Třeba Lady Carneval je strhující stále. Nebo Dívka jako porcelán, skvostná skladba. Mohl bych jich jmenovat desítky a desítky.
Po roce 1989, kdy jsem se věnoval převážně produkci desek, jsem jednoznačně oceňoval jeho schopnost být perfektně připraven a odvést vždy stoprocentní výkon. Mimochodem, v roce 1993 jsem byl jedním ze dvou producentů 2CD HerrGott, na kterém jsou natočeny Karlovy skladby v podání české popové a rockové špičky – Kamil Střihavka, Olympic, YoYo Band, Věra Martinová, Macbeth a tak dále. Kdyby mě Karlova tvorba nezajímala, tak bych asi těžko tyhle desky spoluprodukoval, že? Dá se říct, že jsme už tehdy vzdali Karlovi hold. Byl a navždy zůstane tím největším zpěvákem československé pop music. Občas jsme se potkávali na různých akcích nebo ve vydavatelství, rád na to vzpomínám.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník