
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Praha patří mezi poslední evropské metropole, které dosud nemají kapacitní a rychlé železniční spojení na své mezinárodní letiště. Projekt zcela nové trati z Masarykova nádraží na Letiště Václava Havla však v posledních několika letech běží na plné obrátky a nikdy nebyla příprava železnice na letiště tak v pokročilém stupni. Potvrzuje to ředitel Stavební správy západ Petr Hofhanzl, šéf organizační jednotky, která má v rámci Správy železnic přípravu a realizaci jednoho z největších infrastrukturních projektů v České republice na starosti. Jízdní doba mezi centrem Prahy a letištěm se předpokládá okolo 25 minut, do Kladna by cesta měla trvat půl hodiny.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Jak to chcete zařídit?Za tři roky se nic nepovedlo, jen umírání na obou stranách. Sankce nefungují, peníze už nejsou, zbrabě také ne - a vyrobit je za podmínek Green Dealu také nepůjde. Děkuji za odpověď.
I já se obávám, že při svém podivuhodném směřování na Západ přes Ukrajinu můžeme uvíznout někde na V…