„Rekonstrukce dopravního uzlu Osová je součástí stavby tramvajové trati k Univerzitnímu kampusu. Při umísťování přístřešku pro cestující zřejmě došlo k nedorozumění, na které jsme zhotovitele stavby okamžitě upozornili. Přístřešek jsme nechali dodavatelskou firmu neprodleně odstranit a bude řešit jeho přesunutí na místo, kde by dával smysl,“ uvedl generální ředitel Dopravního podniku města Brna Miloš Havránek.
Vedení města považuje dobře fungující systém městské hromadné dopravy za prioritu. Na základě pokynu radního města Brna pro dopravu Petra Kratochvíla vznikl loni projekt, jehož cílem bylo vybrat jednotný vizuální styl přístřešků a doplnit je postupně na zastávky, na kterých chybí. Počet přístřešků, kde se mohou cestující schovat při čekání před deštěm a větrem, se za poslední dva roky rozrostl o 30 kusů.
„V loňském roce jsme nechali instalovat 11 přístřešků na místech, o která měli Brňané největší zájem. Například to byly zastávky Nové sady, Mendlovo náměstí nebo Ústřední hřbitov. V letošním roce se zatím podařilo umístit 19 přístřešků a ještě další 4 do konce roku přibydou – například na zastávkách Krematorium nebo Šumavská,“ vysvětlil radní města Brna pro dopravu Petr Kratochvíl.
Dopravní podnik města Brna na vybrané zastávky instaluje typizované skleněné přístřešky, jejichž součástí je střecha chránící před deštěm, případně lavička k posezení. Dle prostorových možností zastávek jsou pak přístřešky opatřeny jednou nebo dvěma bočnicemi.
(zdroj: brno.cz)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV