Zástupci města se rozhodli pro nový a komplexní vizuální styl a oslovili ke spolupráci odbornou organizaci CZECHDESIGN, která měla na starosti podobné soutěže například pro Kadaň, Litoměřice, Prahu 3 i další města. Cheb je totiž jedním z mála větších měst v regionu, které jednotný vizuální styl zatím nemá.
Co je vizuální identita města?
Umožňuje individuální odlišení, ale zároveň sjednocuje komunikaci města jako celku. Výsledkem nebude pouze nové logo, ale ucelená podoba veškerých výstupů komunikace města, jako je nová podoba internetových stránek, sociálních sítí, úředních dokumentů, tištěného zpravodaje (Chebské radniční listy), letáků, plakátů, propagačních materiálů a předmětů nebo označení budov a také manuálu, jak s identitou pracovat.
Nový vizuální styl vzejde z právě zahajované soutěže, jejíž výsledky budou známy v červnu letošního roku. O průběhu soutěže budeme průběžně informovat.
S prvními výstupy, například v podobě propagačních předmětů v novém designu, by se měla veřejnost seznámit již při zářijovém celonárodním zahájení Dnů evropského dědictví, které bude Cheb hostit.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV